bloggbygge

Ja nu är den här, efter många om och men. Bygger och snickrar och fixar så gott jag kan och hoppas inom kort presentera några vettiga textrader. Tills dess kära vänner, lite textilporr.

/K

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till bloggbygge

  1. Åh så trevligt att vi funnit varandra här också!

  2. Mikael skriver:

    Shnyggt! Du råkar inte ha stora högupplösta bilder av tröjan + sömnadsdetaljer?

    • Sömgerning skriver:

      Jo Mikael, det har jag, men jag bör egentligen inte publicera dem eftersom de är museiföremål. Så om jag har huvet på skaft framöver så kan jag kanske maila till dig? Är det sömmar och sånt du vill ha? Jag har kollat på lite orsa-grejer nu på Dalarnas museum om det kan va intressant 🙂 (för du höll väl på med den dräkten?)
      /K

      • Mikael skriver:

        Oj det vore jättesnällt, men vi kan kanske ta det på fejjan. Ska f.ö. till Dalarnas museum och kolla in Orsagrejerna imorrn men jag gissar att du tar bättre bilder än vad jag gör 🙂

  3. blomma skriver:

    Oh, Kaka, så trevligt! ❤

Kommentera

